Poradnie lekarzy specjalistów w Helse Clinic
MEDYCYNA ESTETYCZNA
Medycyna estetyczna to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi medycyn. Zabiegi z zakresu medycyny estetycznej są bezpieczne i małoinwazyjne. Można je wykonywać ambulatoryjnie, bez użycia skalpela. Dopuszczają drobne nacięcia i nakłucia oraz znieczulenie miejscowe. Medycyna estetyczna jest dziedziną interdyscyplinarną to coś pomiędzy chirurgią plastyczną, a kosmetologią. Zabiegi medycyny estetycznej może wykonywać jedynie lekarz specjalista.

dr Szymon Przezbór
dr Olga Bobowska – Guglas

DERMATOLOGIA
Poradnia Dermatologiczna zajmuje się pełną wysokospecjalistyczną diagnostyką chorób skóry, w tym badaniami dermatoskopowymi znamion skórnych oraz diagnostyką chorób układowych o podłożu immunologicznym. Poradnia oferuje także diagnostykę. Na miejscu wykonujemy pełen zakres badań laboratoryjnych obejmujących badania hormonalne oraz badania poziomu przeciwciał.

dr Olga Bobowska – Guglas

LARYNGOLOGIA
Zajmuje się rozpoznawaniem i leczeniem chorób ucha, nosa, krtani oraz gardła. Należy pamiętać, iż podstawą skutecznego leczenia jest precyzyjna diagnostyka, która pozwala ustalić optymalny program kuracji farmakologicznej i zabiegowej.

dr Marcin Sówka

TRYCHOLOGIA
Trychologia zajmuje się wszystkimi przypadkami wypadania włosów, łysienia i dolegliwościami takimi jak łuszczyca, łupież, łojotokowe zapalenie skóry jak również pielęgnacją i regeneracją włosów. Podczas wizyty zostanie wykonana analiza skóra głowy pod mikroskopem cyfrowym oraz ocena mieszków włosowych i fazy w której się znajdują.

INTERNA
Choroby wewnętrzne („interna”) to jeden z najszerszych działów medycyny. Zostały w nim umieszczone m.in. choroby układu sercowo-naczyniowego, układu pokarmowego czy płuc. Leczenie tak różnych schorzeń wymaga od lekarza zarówno wiedzy, jak i doświadczenia. Nasi lekarze zapewniają każdemu pacjentowi indywidualne podejście.

DIETETYKA KLINICZNA
Właściwe żywienie to główny filar leczenia wspomagającego każdego schorzenia. Nasi dietetycy specjalizują się w leczeniu osób z niedoczynnością tarczycy, alergiami i chorobami hormonalnymi. Układamy spersonalizowane jadłospisy według norm i przepisów, dzięki czemu, terapia dietetyczna jest skuteczna. więcej.

mgr Agnieszka Tomaszewska