Alliance Medyczny

ZASTOSOWANIA ALLIANCE

W ZAKRESIE PIELĘGNACJI ZDROWIA I TERAPII

efekt dermotroficzny – techniki zabiegowe LPG wywierają bardzo korzystny wpływ na integralność tkanki łącznej, umożliwiają one wykonywanie zabiegów w trudno dostępnych obszarach bez wywoływania urazów i bólu, szybko doprowadzają do polepszenia unaczynienia i drenażu, zapobiegają i/lub redukują zwłóknienia. Techniki zabiegowe firmy LPG stymulują również wytwarzanie kolagenu i elastyny. Zastosowanie: rehabilitacja oparzeń, zabiegi przed- i pooperacyjne, zwłóknienia, tkanka bliznowa, starzenie się skóry.

wpływ na układ krążenia – techniki zabiegowe firmy LPG® intensyfikują krążenie w układzie limfatycznym i krwionośnym. Umożliwiają one skuteczną redukcję obrzęków limfatycznych, szybszą, niż uzyskiwana przy pomocy manualnego drenażu limfatycznego. Ich oddziaływanie przeciwzwłóknieniowe dopełnia i pogłębia efekt nasilenia krążenia w układzie limfatycznym. Zastosowanie: niewydolność naczyniowa, obrzęk limfatyczny/obrzęk, terapia przed- i pooperacyjna, zatrzymanie wody.

wpływ na czynności mięśni, ścięgien i więzadeł – techniki zabiegowe LPG® efektywnie doprowadzają do mobilizacji i rozciągnięcia tkanek, co ulepsza ich czynności. Redukują one sztywność wokół stawów, skutecznie zwiększa zakres ruchów i ułatwia rehabilitację pourazową. Zastosowanie: sztywność, skurcze i bóle mięśni, rehabilitacja ścięgien i więzadeł, napięcia.

oddziaływanie na ból – techniki zabiegowe LPG® oddziałują w sposób kojący i rozluźniający. Polepszają one mobilność tkanek i normalizują procesy wymiany komórkowej. Zastosowanie: fibromialgia, ból pooperacyjny.

ZASTOSOWANIA ALLIANCE

W DZIEDZINIE SPORTU

Już od 25 lat firma LPG® wspiera swoimi opatentowanymi technologiami zawodowych sportowców w zakresie terapii tkanki łącznej i rehabilitacji. Ponad 105 badań naukowych dowiodło skuteczności tych technik w zakresie globalnej, szybkiej i skutecznej pielęgnacji zdrowia najlepszych sportowców. Bez względu na to, czy jesteś sportowcem zawodowym, okazjonalnym, seniorem, czy rzadko uprawiasz sport możesz skorzystać z zabiegów.

drenaż uszkodzonych więzadeł – technika zabiegowa firmy LPG® może spowodować rozluźnienie zesztywniałych miejsc w sąsiedztwie stawów. Umożliwia praktycznie bezbolesne rozciąganie i mobilizację skóry, ścięgien itp.

przygotowanie – mobilizacja – technika zabiegowa firmy LPG® ulepsza bardzo istotne dla sportowców funkcje motoryczne.

regeneracja i likwidacja bólu – technika zabiegowa firmy LPG® ułatwia proces regeneracji mięśni, w ten sposób optymalizując jego wydajność fizyczną i regenerację po intensywnym wysiłku.

Ponadto polecamy

Accent Prime